Nog even.... - Reisverslag uit Haulerwijk, Nederland van Geertje Vos - WaarBenJij.nu Nog even.... - Reisverslag uit Haulerwijk, Nederland van Geertje Vos - WaarBenJij.nu

Nog even....

Door: Geertje Vos

Blijf op de hoogte en volg Geertje

20 Augustus 2013 | Nederland, Haulerwijk

Hoii hoii allemaal,

Nog even en dan is het zover.. a.s. zaterdag vertrek ik naar Gent. Alle papier werken zijn tot zover geregeld het enige waar ik me mee bezig hoef te houden is wat neem ik mee.....!? Van borden, bestek tot kleding en uiteraard men verpleegpak! Nieuwe uitdaging, nieuwe indrukken, veel dingen leren en mezelf leren kennen is waar ik zin in heb. Ik zal proberen via deze weg en facebook iedereen op de hoogte te houden van mijn ervaringen.

Tot snel

Geertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geertje

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 4961

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Stage

Landen bezocht: